INEKO - Inštitút pre ekonomické a sociálne reformy

  • O nás
  • Podporovatelia
  • Podporte nás
  • Kontakt
English
RSS
  • Projekty
  • INEKO v médiách
  • Blog (Trend)
  • Blog (SME)
  • Blog (N)
  • facebook
  • Publikácie
  • Semináre
  • Prednášky
  • Zaujalo nás
  • Porovnanie základných a stredných škôl
  • Kdesaliecit.SK - Hodnotenie nemocníc a ambulancií
  • Ako hospodária obce a VÚC
  • Mapa diaľnic a železníc
  • Portál o nezávislosti inštitúcií
  • Podpora demokracie
  • OP Efektívna verejná správa
  • Reforma zdravotníctva i-Health
  • Kedy dobehneme Západ?
  • Inflačná kalkulačka

Projekt podporili

Ak máte záujem podporiť tento projekt, kontaktujte nás prosím na nasej emailovej adrese

Výstupy projektu

  • Analýzy
  • Články

Monitoring článkov

  • Monitoring článkov 2011
  • Monitoring článkov 2010
  • Monitoring článkov 2009
  • Monitoring článkov 2008
  • Monitoring článkov 2007
  • Monitoring článkov 2006
  • Monitoring článkov 2005

Reforma školstva - články

Dátum: 25.03.2010

  • Ako lepšie merať výsledky žiakov
  • Čo s únikom mozgov
  • Kam na strednú školu
  • Čo som odporučil ministrovi Čaplovičovi II
  • Podľa čoho majú kraje rozhodovať o počte tried
  • Čo som odporučil ministrovi Čaplovičovi
  • Kam na základnú školu
  • Učiteľom viac, ale bez štrajku
  • Začnime merať pridanú hodnotu škôl
  • Výdavky na školstvo u nás výrazne rástli
  • Drahšie školy nie sú vždy kvalitnejšie
  • Známky by o prijatí na gymnázium rozhodovať nemali
  • Lepší učitelia by mali mať vyššie platy
  • Najlepšie školy nie sú zadarmo
  • Ako uľahčiť spoluprácu firiem a škôl?
  • Vysokému školstvu by pomohlo školné
  • Vyznajú sa naši žiaci vo financiách?
  • Až tretina chlapcov nerozumie textu
  • Fakty o financovaní školstva
  • Ako ďalej v učebnicovej politike?
  • Učebnice na internet!
  • Pravica chce viac testov na školách
  • Štátne alebo súkromné učebnice?
  • Poľský zázrak?
  • Česká inšpirácia
  • Máme kvalitných učiteľov?
  • Nechceme radšej české učebnice?
© 1999 - 2025, INEKO. Všetky práva vyhradené.