INEKO - Inštitút pre ekonomické a sociálne reformy
O nás
Podporovatelia
Podporte nás
Kontakt
English
RSS
Projekty
INEKO v médiách
Blog (Trend)
Blog (SME)
Blog (N)
facebook
Publikácie
Semináre
Prednášky
Zaujalo nás
Porovnanie základných a stredných škôl
Kdesaliecit.SK - Hodnotenie nemocníc a ambulancií
Ako hospodária obce a VÚC
Mapa diaľnic a železníc
Portál o nezávislosti inštitúcií
Podpora demokracie
OP Efektívna verejná správa
Reforma zdravotníctva i-Health
Kedy dobehneme Západ?
Inflačná kalkulačka
Projekt podporili
Ak máte záujem podporiť tento projekt, kontaktujte nás prosím na nasej
emailovej adrese
Výstupy projektu
Analýzy
Články
Monitoring článkov
Monitoring článkov 2011
Monitoring článkov 2010
Monitoring článkov 2009
Monitoring článkov 2008
Monitoring článkov 2007
Monitoring článkov 2006
Monitoring článkov 2005
Reforma školstva - články
Dátum: 25.03.2010
Ako lepšie merať výsledky žiakov
Čo s únikom mozgov
Kam na strednú školu
Čo som odporučil ministrovi Čaplovičovi II
Podľa čoho majú kraje rozhodovať o počte tried
Čo som odporučil ministrovi Čaplovičovi
Kam na základnú školu
Učiteľom viac, ale bez štrajku
Začnime merať pridanú hodnotu škôl
Výdavky na školstvo u nás výrazne rástli
Drahšie školy nie sú vždy kvalitnejšie
Známky by o prijatí na gymnázium rozhodovať nemali
Lepší učitelia by mali mať vyššie platy
Najlepšie školy nie sú zadarmo
Ako uľahčiť spoluprácu firiem a škôl?
Vysokému školstvu by pomohlo školné
Vyznajú sa naši žiaci vo financiách?
Až tretina chlapcov nerozumie textu
Fakty o financovaní školstva
Ako ďalej v učebnicovej politike?
Učebnice na internet!
Pravica chce viac testov na školách
Štátne alebo súkromné učebnice?
Poľský zázrak?
Česká inšpirácia
Máme kvalitných učiteľov?
Nechceme radšej české učebnice?